edukativna#radionica#rpk

Домаћа мала и средња предузећа најлакше могу да изађу на глобално економско тржиште ако време и ресурсе посвете развоју стратегије електронског пословања. Ово је један од главних закључака едукативне радионице под називом „Да посао кликне“ која je у организацији Привредне коморе Србије и Министарства трговине, туризма и телекомуникација, а уз подршки компаније ДХЛ, одржана у Регионалној привредној комори у Краљеву.

– Трговина на интернету није баук и то је будућност пословања за сва предузећа у Србији – истакла је Сања Мрдовић, заменик секретара Удружења за електронске комуникације и информационо друштво. – Без обзира да ли намеравате да своје производе продате и пласирате на домаћем или страном тржишту, добар интернет сајт предузећа, прегледни асортиман и опција наручивања или куповине преко сајта биће основа успеха.

Овом приликом учесници радионице су од предавача – интернет едукатора и предузетника који су већ искусни у овом облику поословања, добили све неопходне информације о покретању „онлајн“ пословања и представљања на тржишту електронским путем. После Београда, Сомбора и Краљева, сличне радионице до краја године биће организоване и у Ваљеву и Ужицу.